Toe val lig (!): - Reisverslag uit Twain Harte, Verenigde Staten van Anjo en Yvonne Schuite / te Slaa - WaarBenJij.nu Toe val lig (!): - Reisverslag uit Twain Harte, Verenigde Staten van Anjo en Yvonne Schuite / te Slaa - WaarBenJij.nu

Toe val lig (!):

Door: Anjo / Yvonne

Blijf op de hoogte en volg Anjo en Yvonne

30 Mei 2014 | Verenigde Staten, Twain Harte

De vlucht naar San Francisco ging met een 40 minuten zonder crash. Snel een taxi en een zeer vriendelijke verhuur van de auto. Wij hebben een Mustang Convertible gehuurd voor een prik en wij denken hem niet te krijgen. Dat wordt een beetje versterkt als de man van het andere verhuurbedrijf ons met zijn grappen en grollen een 1,5 uur bezig houdt. De tijd vliegt, maar de mustang niet. Uiteindelijk kregen wij toch een mooie witte; zo eentje die Tony graag zou willen hebben. Daarna goed geoefend in de inmiddels ontstane files en na een 24 uur op te zijn geweest liefdevol ontvangen in een leuk Motel. Vanmorgen dan echt begonnen; een dag van toevallen. Wij zoeken s’ ochtends altijd naar een Starbucks omdat Anjo en niet wakker kan worden zonder koffie en hij ook nog eens kieskeurig is. Yvonne neemt overigens met plezier haar enige Latte. Onderweg zagen wij een heeeeeeeel oude auto en Anjo wilde deze wel eens fotograferen. Het toeval wilde dat de man ook richting Starbucks ging: een Rolls Royce (brandweerauto) uit Zweden. Hij wil hem houden zoals hij is en dat is gaaf (zie foto’s). Een leuk contrast met onze Mustang cabrio, die er overigens ook erg “ouderwets” uit ziet. Daarna op weg naar Hawthorne; onderweg toevallig een plekje om te lunchen met een prachtige beek waar een visser de ene na de andere forel uit tikt. Tijdens de rit gingen wij beseffen dat wij weliswaar op zoek zijn naar Ghost Towns, maar er niet willen slapen. Er is bij Hawthorne in de middle of nowhere niets te beleven. Gauw met booking.com de zaak geregeld. Twee dagen hier en dan naar Beatty, waar toevallig een Ghost Town in de buurt is.

• 30 Mei 2014 - 11:09

Jan En Mieke:

Goed zeg, met zo'n auto door de States rijden. We zijn jaloers. We wensen jullie een hele goede en mooie reis toe en wij volgen je op internet.
    Groeten,
    Jan en Mieke

• 31 Mei 2014 - 23:38

Marion:

Zo maar eens even de laptop erbij om jullie prachtige foto's te bekijken:). Wat een prachtige auto hebben jullie zeg, maar die Rolls heeft ook wel wat zeg. Wat een oudje is dat, mooi hoor.

Geniet en deel jullie ervaringen hier. Ik lees heel graag mee:)

Heel veel liefs,
    Marion

XXXXXXXXXXXXX

• 02 Juni 2014 - 10:03

Alie Horden:

Zo, even jullie verhalen inhalen. Was zelf een paar dagen lekker onbreikbaar in Frankrijk (dalletje zonder bereik). Dit begint goed, veel jongensfoto's...............