Tijdmachine - Reisverslag uit Bodie, Verenigde Staten van Anjo en Yvonne Schuite / te Slaa - WaarBenJij.nu Tijdmachine - Reisverslag uit Bodie, Verenigde Staten van Anjo en Yvonne Schuite / te Slaa - WaarBenJij.nu

Tijdmachine

Door: Anjo en Yvonne

Blijf op de hoogte en volg Anjo en Yvonne

31 Mei 2014 | Verenigde Staten, Bodie

Na een nacht ervaren te hebben hoe de bovenburen de liefde bedrijven (leek ergens anders op vonden wij) zijn wij weer vroeg opgestaan en op weg gegaan naar Bodie. Wij zijn gelukkig de dirt roads van Zambia gewend, anders was het nog een extra uitdaging geweest. De terugweg hebben wij toch maar omgereden. Een Ghost town is echt een Ghost town. Wij wilden eigenlijk allebei onze tijdmachine die wij bedacht hadden toen wij klein waren weer terug hebben. Het is alsof iedereen alles uit zijn handen heeft laten vallen en is gegaan. Fotografisch een uitdaging op alle fronten. Hoe fotografeer je kamers via het raam zonder dat het te zien is? Maar ook buiten is het fantastisch genieten, maar je zou graag een knopje om willen draaien en midden in die tijd staan en af en toe iemand vragen of er nog hout te krijgen is, of er wat benzine te halen valt en of de kroeg al open is. Ook de geuren misten wij wel. Op de terugreis hebben wij de lokale politie getest op hun alertheid en zij zijn geslaagd. Wij kregen daarom ook geen boete voor (iets) te hard rijden.

• 31 Mei 2014 - 23:35

Marion:

Wat een leuk verhaal.... vooral dat van de politie hahaha. Even uitdagen hè Anjo :). Mazzel dat ze jullie goed gezind waren en geen bon uitschreven. Blijf vooral schrijven; ik geniet mee vanuit ons kikkerlandje.

• 01 Juni 2014 - 11:59

Sanne:

Heel bijzonder zeg, zo'n spookstad. Wat een bizarre sfeer moet daar hangen. Veel plezier nog daar!

• 02 Juni 2014 - 10:08

Alie Horden:

Oh, daar had ik graag bij geweest. Wat krankzinnig, vooral die verlaten bar. alsof iedereen zo weggerend is. En zo'n Amerikaans vrachtwagentje heb ik altijd al willen hebben. En Anjo: haaal die voet van het gaspedaal!

Tags: Bodie, ghost town