Schone Schijn - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van Anjo en Yvonne Schuite / te Slaa - WaarBenJij.nu Schone Schijn - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van Anjo en Yvonne Schuite / te Slaa - WaarBenJij.nu

Schone Schijn

Door: Anjo en Yvonne

Blijf op de hoogte en volg Anjo en Yvonne

04 Juni 2014 | Verenigde Staten, Las Vegas

De USA blijft een intrigerend land met onmogelijke variaties.
Wij hebben van Beatty afscheid genomen met een “diner” in een nog steeds functionerend bikers cq rock and roll cafe. Zoals de foto’s laten zien waren wij back in the fifties en durfden van de bikers geen foto’s te maken. Tattoos blijven ons imponeren. De hoeveelheid rook overigens ook en dan merk je dat je in een land verblijft waar wat apart met wetgeving wordt omgesprongen.
Zij hadden origineel eigen, zelf gerookte, zalm op de kaart en het was volgens de oude dame een aanrader. Wij hebben het haar ook zelf in de magnetron zien klaar maken, dus vers bereid op het bord. Het smaakte wel goed.
Nu dan op naar Vegas waar wij toch wat uitgebreider wilden stilstaan bij wat het te bieden heeft. Wij blijven verrast worden.
Namaak, soms heel mooi, is wel een essentieel kenmerk. Wij zijn er twee dagen en nog steeds op zoek naar signalen van recessie. Wij wisten ook niet dat zoveel mensen van (gezelschaps)spelletjes houden. In Holland is dat toch iets minder.
Anjo wilde eigenlijk een middagje pokeren, maar werd overweldigd door de grote volle zaal met allemaal volle tafels, wachtrijen en bergen met fiches. De tafel zou in een deuk liggen als hij met zijn 50 dollar bye in zou aanschuiven. Dus vanavond maar met zijn tweeën Black Jacken. Dat was gezellig omdat ongeveer om en om gewonnen werd en je dan lang kunt blijven spelen. Morgen maar weer het land in richting St. George; wel even warm.

• 14 Juni 2014 - 09:38

Marion:

Even een paar verslagen gemist en nu dus helemaal bij..... Niks geen recessie dus als je het aantal gokkers ziet hahaha. Je moet dus wel met een flinke buidel met geld naar Las Vegas wil je een beetje in de massa opgaan hahaha.

XXX