Morro Bay - Reisverslag uit Morro Bay, Verenigde Staten van Anjo en Yvonne Schuite / te Slaa - WaarBenJij.nu Morro Bay - Reisverslag uit Morro Bay, Verenigde Staten van Anjo en Yvonne Schuite / te Slaa - WaarBenJij.nu

Morro Bay

Door: Anjo en Yvonne

Blijf op de hoogte en volg Anjo en Yvonne

19 Juni 2014 | Verenigde Staten, Morro Bay

Onderweg naar Morro Bay in het bos geluncht met een brutaal vogeltje(foto) en aangekomen in Morro Bay gingen wij eerst uitladen in het Motel en daarna ? …..ottertjes zoeken.
Tot onze vreugde hadden de ottertjes de laatste paar jaar goede seksuele gevoelens voor elkaar gehad. Van 6 zijn ze vermeerderd naar ruim twintig. Er wordt ook niet meer op hun huidje gejaagd. Tevreden in slaap gevallen zijn wij de volgende ochtend een tochtje langs de kust gaan maken naar Cambria. Niet alleen een heel artistiek en apart plaatsje, maar ook een plek waar Anjo zijn roestvrijstalen wijnglazen kan krijgen; “glazen” waaruit hij het heerlijk vind om wijn te drinken. Anders zou hij op water over gaan. Yvonne kon het niet laten om heel speciale oorbellen, design van een Israëlisch kunstenares, te kopen. Allebei tevreden. Daarna experiment 2 met de GoPro: op de cabrio vast zetten en een opname maken tijdens het rijden. Schitterend. Dit was vooral ter verantwoording van de toegevoegde waarde van de aankoop van de GoPro, omdat anders de koop niet te rechtvaardigen zou zijn. Het Calvinisme is nog niet helemaal weg_)).
Men denkt misschien dat wij alleen maar ottertjes bekijken, maar NEEN: Wij hebben op onze nuchtere maag Australië – Nederland op bed bekeken. Echt een goede manier om wakker te worden en te blijven.
Daarna toch: ottertjes kijken. Zie de video’s( https://www.youtube.com/edit?o=U&video_id=hTAddRfRYRs ); het zijn echt leuke beestjes. Net afscheid genomen van Morro Bay met gebarbecuede oesters, waarvan wij nu ook het recept hebben. Gelukkig slapen dus.

• 19 Juni 2014 - 13:39

Jan En Mieke:

Wij volgen jullie op de voet. Leuk om jullie ervaringen te lezen. Wij gaan morgen ook op vakantoe. Heel ver weg: naar Enter. Wij wisten niet waar het lag: nou, heel eenvoudig in Twente. Voor een weekje.
    Verschil moet er zijn, niet waar? Geniet van jullie reis. Ik heb mijn i-pad bij me, dus hoeven we jullie verhalen niet te missen.
    Met vele groeten,
    Jan en Mieke

• 19 Juni 2014 - 20:47

Alie:

Genoten van de ottertjes!
    Roestvrijstalen wijnglazen??? Lijkt me iets voor de camping.
    En het experiment met de GoPro heb ik gezien, spannend, maar de clou ontbrak: bij elke bocht dacht ik: nu een (bijna) botsing :-))