Seafood - Reisverslag uit Ventura, Verenigde Staten van Anjo en Yvonne Schuite / te Slaa - WaarBenJij.nu Seafood - Reisverslag uit Ventura, Verenigde Staten van Anjo en Yvonne Schuite / te Slaa - WaarBenJij.nu

Seafood

Door: Anjo en Yvonne

Blijf op de hoogte en volg Anjo en Yvonne

16 Juni 2014 | Verenigde Staten, Ventura

Een vaderdag werd Anjo al gewenst om middernacht, dus hebben wij er ook aandacht aan besteed. S
tarbucks always first met mensen kijken en dat is ook hier een leuke bezigheid.
Yvonne stond al twee dagen droog wat shoppen betreft, dus zijn wij Ventura downtown gaan bezoeken.
Het is en blijft een fantastische republiek, California. Althans zo staat het op de vlaggen.
De winkelstraat kenmerkt zich o.a. door een regelmatige parade van een zeer oude klassieke auto. Anjo heeft voor Tony maar weer eens wat foto’s gemaakt; je moet iets te dromen blijven houden. Nu was het een Corvette uit 1967. Oude motoren langs de kant zijn ook interessant.
De winkels blonken ook uit door uitzonderlijk aparte reclame uitingen en opbouw van de winkels van binnen (zie foto’s). Leuke details om te zien.
Daarna op zoek naar Ventura Harbor Village; een aanrader. Beregezellige haven waar men wel, licht provocerend, een Vietnamese jonk heeft liggen voor bed and breakfast. Wij hebben inmiddels geleerd dat je daar moet eten waar een lange rij wachtenden staat, want dan (b)lijkt het een beroemde zaak te zijn. Eten dus bij Brophy Brothers purveyors of fresh seafood.
Omdat wij ons fysiek aan het voorbereiden zijn op de bruiloft van Tony, dat wil zeggen afvallen om in de kleding te passen, en omdat wij er allebei van houden, eten wij vooral veel seafood. Het was weer heerlijk. Morgen naar Morro Bay waar o.a. de zee ottertjes van Anjo wonen.

• 18 Juni 2014 - 10:09

Alie:

Kan niet wachten op de ottertjes! My, favouriite animals!